Zwroty i reklamacje

Zwroty

Aby ułatwić Ci zwrócenie zamówionych produktów wszystkie zwroty realizujemy za pośrednictwem systemu łatwych zwrotów Furgonetka.

Link do łatwych zwrotów: >> KLIK <<

Zasady są bardzo proste.

  1. Masz 30 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny od momentu odebrania paczki.
  2. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki i zatwierdzenia zwrotu.
  3. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku mat możesz oczywiście zerwać folie, którą jest owinięta mata, natomiast nie możesz jej użyć.
  4. Koszty zwrotu ponosisz Ty i zależą one od wybranej opcji wysyłki.

Jak to działa?

  1. Wchodzisz w podany wyżej link.
  2. Wybierasz produkty do zwrotu.
  3. Określasz szczegóły przesyłki i opłacasz przesyłkę zwrotną.
  4. Pakujesz paczkę i przekazujesz ją kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
  5. W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy.

Reklamacje

Jeśli zamówiony produkt posiada wadę masz prawo go zareklamować.

Zasady reklamacji:

  1. Reklamację możesz złożyć elektronicznie na adres mailowy kontakt@mryogic.pl
  2. W temacie maila wpisz „Reklamacja – Nr zamówienia” – np. „Reklamacja – 27473723”
  3. W treści maila napisz:
    • Jakiego produktu dotyczy reklamacja (jeśli został zamówiony więcej niż jeden produkt)
    • Na czym polega wada produktu
    • Czego od nas oczekujesz w związku z reklamacją
  4. Na reklamację odpowiemy do 14 dni kalendarzowych.
  5. Reklamacji nie podlegają niepoprawnie pielęgnowane maty do jogi. Rady dotyczące pielęgnacji naszych mat znajdziesz tutaj: Pielęgnacja mat.
  6. Reklamacji nie podlegają również produkty, które zostały uszkodzone mechanicznie podczas użytkowania.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacje znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.